Napínací kladka SNR pro motory Citroen 1.8i 16V a 2.0i 16V (5751F8, 575161, 96362074)
Kód: GA35993
Sleva na poštovném přes Balíkovnu!
Poštovné nyní jen za 65 Kč na výdejní místo nebo 85 Kč na adresu.
Akce platí do 31. 12. 2025.
Detailní popis produktu
Napínací kladka plochého řemene značky SNR s napínákem, pro motory Citroen-Peugeot 1.8i 16V a 2.0i 16V v modelech Citroen C4, C5, C8, Xsara, Xsara Picasso, Jumpy, Evasion.
prumer 65 mm
sirka 25 mm
OEM kód: 5751F8, 575161, 96362074
POZOR!
Toto zboží může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla, aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................ . Více o VIN čísle najdete zde. Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz.
SNR
Společnost s původním jménem SNR již více než 100 let vyrábí ložiska nejvyšší kvality. Je prvním výrobcem ložisek na světě, který se stal držitelem certifikátu kvality ISO9001. Více než 5,5% z ročního obratu investuje do vývoje. Řada inovací, jako například systém ASB, pochází právě z vývojových "dílen" SNR. Společnost je hlavním OE dodavatelem do většiny známých automobilek, například: Alfa Romeo, BMW, Fiat, Ford, Mercedes, Nissan, Peugeot, Renault, Toyota. V roce 2009 došlo ke spojení společnosti s japonským výrobcem NTN a od té doby používá název spojený z obou jmen : NTN-SNR. Po tomto spojení se stala společnost nejsilnějším celosvětovým producentem ložisek. V současnosti je NTN-SNR zastoupena ve více než 200 zemích světa.
Společnost s původním jménem SNR již více než 100 let vyrábí ložiska nejvyšší kvality. Je prvním výrobcem ložisek na světě, který se stal držitelem certifikátu kvality ISO9001. Více než 5,5% z ročního obratu investuje do vývoje. Řada inovací, jako například systém ASB, pochází právě z vývojových "dílen" SNR. Společnost je hlavním OE dodavatelem do většiny známých automobilek, například: Alfa Romeo, BMW, Fiat, Ford, Mercedes, Nissan, Peugeot, Renault, Toyota. V roce 2009 došlo ke spojení společnosti s japonským výrobcem NTN a od té doby používá název spojený z obou jmen : NTN-SNR. Po tomto spojení se stala společnost nejsilnějším celosvětovým producentem ložisek. V současnosti je NTN-SNR zastoupena ve více než 200 zemích světa.
Použito v modelech:
CITROËN C4 (LC_), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN C4 (LC_), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN C4 kupé (LA_), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 (DC_), 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE) [85kW, 1749ccm]
CITROËN C5 (DC_), 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF) [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 (DC_), 2.0 16V HPi (DCRLZB) [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 (RC_), 1.8 16V (RC6FZB) [85kW, 1749ccm]
CITROËN C5 Break (DE_), 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE) [85kW, 1749ccm]
CITROËN C5 Break (DE_), 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC) [100kW, 1997ccm]
CITROËN C5 Break (DE_), 2.0 16V HPi (DERLZB) [103kW, 1997ccm]
CITROËN C5 Break (RE_), 1.8 16V (RE6FZB) [85kW, 1749ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.0 [100kW, 1997ccm]
CITROËN C8 (EA_, EB_), 2.2 [116kW, 2230ccm]
CITROËN EVASION (22, U6), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY (U6U), 2.0 i 16V [102kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY (U6U), 2.0 [100kW, 1997ccm]
CITROËN JUMPY karoserie (BS_, BT_, BY_, BZ_), 2.0 i 16V [102kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA (N1), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA Break (N2), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA kupé (N0), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
CITROËN XSARA PICASSO (N68), 1.8 16V [85kW, 1749ccm]
CITROËN XSARA PICASSO (N68), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
FIAT SCUDO Combinato (220P), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
FIAT SCUDO karoserie (220L), 2.0 [100kW, 1997ccm]
FIAT ULYSSE (179AX), 2.0 [100kW, 1997ccm]
FIAT ULYSSE (220), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
LANCIA PHEDRA (179), 2.0 (179AXA11) [100kW, 1997ccm]
LANCIA ZETA (220), 2.0 16V (220AQ5) [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 206 CC (2D), 2.0 S16 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 206 Sikma zadni cast (2A/C), 2.0 S16 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 206 Sikma zadni cast (2A/C), 2.0 S16 [99kW, 1997ccm]
PEUGEOT 206 SW (2E/K), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 307 (3A/C), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 307 Break (3E), 2.0 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 307 CC (3B), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 307 SW (3H), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 1.8 16V [85kW, 1749ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.0 16V HPi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.0 16V [99kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 (8B), 2.2 [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 1.8 16V [85kW, 1749ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.0 16V HPi [103kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.0 16V [99kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 Break (8E/F), 2.2 [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 406 kupé (8C), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 kupé (8C), 2.0 16V [99kW, 1997ccm]
PEUGEOT 406 kupé (8C), 2.2 [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 1.8 [85kW, 1749ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.0 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 (6D_), 2.2 [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 1.8 [85kW, 1749ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.0 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 407 SW (6E_), 2.2 [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.0 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 607 (9D, 9U), 2.2 16V [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT 806 (221), 2.0 16V [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 807 (E), 2.0 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT 807 (E), 2.2 [116kW, 2230ccm]
PEUGEOT EXPERT (224), 2.0 [100kW, 1997ccm]
PEUGEOT EXPERT karoserie (222), 2.0 [100kW, 1997ccm]
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Rozvody, kladky a řemeny |
|---|---|
| EAN: | 3413520506742 |
