Uložení předního stabilizítoru o průměru 23 mm od firmy Sasic pro Citroën C4 první i druhé generace, C4 Picasso a C4 Grand Picasso první generace, Berlingo první i druhé...
Uložení předního stabilizítoru o průměru 22 mm od firmy Sasic pro Citroën C4 první i druhé generace, DS4, C4 Picasso a C4 Grand Picasso první generace.
Opravená olejová vana pro motory Citroen - Peugeot 1.4HDi, 1.5HDi a 1.6HDi s přelisováním výpustného šroubu na dně. Tento motor se montuje také do vozů značek Ford, Volvo, BMW,...
Víčko nádrže ostřikovače pro Citroën C4 první i druhé generace, C4 Picasso první i druhé generace, C4 Spacetourer, DS4, DS5, Berlingo druhé generace, Jumpy třetí i čtvrté...
Víčko nádrže ostřikovače pro Citroën C4 první i druhé generace, C4 Picasso první i druhé generace, C4 Spacetourer, DS4, DS5, Berlingo druhé generace, Jumpy třetí i čtvrté...
Víko olejového filtru pro motory 1.1i, 1.4i, 1.6i, 1.6 16V, 1.8, 1.8 16V, 2.0i, 2.0HDi, 2.2HDi použité u velkého množství modelů Citroen, Peugeot, Fiat, Lancia, Mini, Opel,...
Kladka plochého řemene značky INA pro motory Citroen - Peugeot 1.1i, 1.2VTi, 1.4i a 1.6i 16V . Značky INA je dodavatelem i do prvovýroby automobilky Citroën, máte tedy...
Vodní pumpa pro motory Citroen 2.0 HDi. Vhodná pro motory 2.0HDi 95, 125, 135, 150, 165, RHH (DW10CTED4), Hybrid4 4x4 [RHH (DW10CTED4)] Peugeot, Ford, Fiat.
Výpustný šroub oleje pro inovovanou olejovou vanu pro motory Citroen - Peugeot 1.4HDi a 1.6HDi. Tento motor se montuje také do vozů značek Ford, Volvo, BMW, Mini, Toyota, Mazda...
Výpustná zátka olejové vany s těsněním pro motory THP, VTi, 1.5HDi a novější motory 1.6HDi od určité doby, kdy došlo k modernizaci olejové vany, ve vozech Citroën a Peugeot....
Zátka olejové vany s magnetem a těsnícím kroužkem pro převodovky, případně i motory Peugeot - Citroen, která je použitá u většiny manuálních převodovek a některých motorů.