Zadní tlumič výfuku pro Citroën C4 Grand Picasso a Peugeot 5008 1.6HDi (173098, 23511, 0161017) S1

Kód: 0161017
1 850 Kč
Skladem
Možnosti doručení
Zadní tlumič výfuku pro Citroën C4 Grand Picasso první generace a Peugeot 5008 s motory 1.6HDi.

Detailní informace

Akce Balikovna
Sleva na poštovném přes Balíkovnu!
Poštovné nyní jen za 65 Kč na výdejní místo nebo 85 Kč na adresu. Akce platí do 31. 12. 2025.

Detailní popis produktu

Zadní tlumič výfuku pro Citroën C4 Grand Picasso první generace a Peugeot 5008 s motory 1.6HDi od kvalitního italského výrobce MTS.
 
Délka 1060mm
OEM kód: 173098
 

POZOR!
Tento díl může být určeno pouze pro některá konkrétní vozidla, aby jste měli naprostou jistotu vhodnosti výběru, prosím uveďte do poznámky objednávky VIN číslo Vašeho vozu. Najdete ho v technickém průkazu nebo v plechu pod kapotou, či v okénku na předním okně, začíná vždy VF7................. . Více o VIN čísle najdete zde. Naši pracovníci před odesláním zkontrolují vhodnost právě pro Váš vůz. 



MTS
Velký italský výrobce výfukových systémů, který se stal v roce 1993 nejrychleji se rozvíjející společností v Itálií. Výroba pokrývá 97% evropského vozového parku. Firma má kvalitu výrobu certifikovanou podle ISO 9001 od německého úřadu DEKRA. Výfuky se shodují s originálními díly.
Na výrobu všech výfuků jsou použity ty nejkvalitnější certifikované suroviny jako pohliníkovaný plech o síle 0,6mm, který je dáván ve dvou vrstvách (dvojitá ochrana proti korozi), vnitřní přepážky o síle 1,5mm, koncová víčka 2mm a trubky o síle stěny 1,5mm. Vše toto společně zaručuje vynikající ochranu před korozí.

OHÝBÁNÍ TRUBEK
Při ohýbání trubek je používána speciální technologie ohýbání s trnem uvnitř, kdy při ohybu nedochází ke zúžení trubky a hotová trubka má stejný průměr v celé její délce, což má za následek proudění plynů přesně takové, jaké konstruktéři daného modelu vyprojektovali. Jedině tak může mít vůz spotřebu paliva a výkon takový jako tomu bylo u nového vozu. Přemýšlejte o tom a schválně si všimněte u konkurenčních výrobků zúžení trubek v místě ohybu.

POVRCHOVÁ ÚPRAVA TRUBEK
Dále v souvislosti s trubkami nesmíme opomenout důležitý fakt týkající se tzv. švů trubek, které jsou v případě MTS pokryty vrstvou hliníku, a tudíž jsou lépe chráněny před korozí! Renomovaná konkurence jako Bosal a Walker to v aftermarketu neřeší.

SVAŘOVÁNÍ VÝFUKŮ
Velice důležitým stupněm při výrobě je svařování, kterému se v MTS náležitě pečlivě věnují. Také proto má v MTS ruční svařování pouze 10% podíl, dalších 30% je svařováno automatem a až 60% je vařeno roboticky. Navíc svařování přírub je 100% roboticky. Sváry v případě MTS jsou dělány v ochranné atmosféře a okolní materiál není zbytečně vyhříván! Tím pádem jsou daleko méně náchylné ke korozi!

PERTLOVÁNÍ
Dalším specifickým bodem je pertlování těl tlumičů. Většina konkurence používá na výrobu snazší a tím i levnější ploché pertly, které ovšem nedosahují technický kvalit kulatých pertlů využívaných právě u MTS. Kulaté pertly vykazují lepší pružnost při tepelném namáhání společně s lepší vzduchotěsností.

www.mtsspa.net

 
 
CITROËN
C4 GRAND PICASSO I (UA_) 1.6 HDi 80 KW / 109 HP 10.2006 - 6.2011
C4 GRAND PICASSO I (UA_) 1.6 HDi 80 KW / 109 HP 10.2006 - 6.2011
 
PEUGEOT
5008 (0U_, 0E_) 1.6 HDi 80 KW / 110 HP 9.2009 - 3.2017
5008 (0U_, 0E_) 1.6 HDi 80 KW / 110 HP 9.2009 - 3.2017
5008 (0U_, 0E_) 1.6 HDi 82 KW / 112 HP 8.2010 - 3.2017
 

Doplňkové parametry

Kategorie: 1.6 HDi 16V (1560ccm/80kW/109HP) [10/06-]
Hmotnost: 6 kg
EAN: 8033464506087