Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009
Nyní mimo provoz !! Příspěvky od 21.6.2005 do 9.2009
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 NastaveníNastavení   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv   PřihlášeníPřihlášení 

Trubko-hadice od hydrauliky

 
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën XM, XM Break
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Michal Krejbich



Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: pá říjen 31, 2008 10:30 pm    Předmět: Trubko-hadice od hydrauliky Odpovědět s citátem

Ahoj, jsem XM Break 3,0 V6 Y4 a začala mi kapat hydraulika z takové té podkovy trubka - hadice pravděpodobně od čerpadla. Nenašel jsem nikoho, kdo by byl schopen pomoci a v servisu jsem málem omdlel z ceny orig. náhradního dílu. Nevíte o nějakém šikulovi z okolí Prahy, který by to zvládl, či alespoň poradil? Díky, MK Wink
_________________
XM 3.0 V6 Y4 Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Slim Jim



Založen: 25. 12. 2007
Příspěvky: 978
Bydliště: Praha, Residential district Karlín

PříspěvekZaslal: pá říjen 31, 2008 10:36 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zkus pohledat v přípsěvcích PATa a MATa, vím, že někde už doporučoval nějakou firmu, která tyhle trubkohadice vyrábí za požití původních koncovek za zlomek ceny originálního dílu (dal bych sem link, ale už si ani nevzpomínám, jestli to byla XMácká, Xantiácká nebo nějaká úplně jiná část fóra, takže to hledání bude poněkud složitější).
_________________
Dříve BX 16 TRS 1987 (zemřel násilnou smrtí ve 180 tis. km)
Později XM 2.0i 1991 Y3, 230 tis. km (na ty léta jezdí skvěle, ale ani tak o něj zloději nestáli;-)
Nyní XM 2.5 TD 1997 Y4, 220 tis. km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sleepy.664



Založen: 24. 03. 2006
Příspěvky: 663
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: pá říjen 31, 2008 10:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Slim Jim napsal:
Zkus pohledat v přípsěvcích PATa a MATa, vím, že někde už doporučoval nějakou firmu, která tyhle trubkohadice vyrábí za požití původních koncovek za zlomek ceny originálního dílu (dal bych sem link, ale už si ani nevzpomínám, jestli to byla XMácká, Xantiácká nebo nějaká úplně jiná část fóra, takže to hledání bude poněkud složitější).


Tohle? http://karban.info/brzdovepotrubi.html
_________________
...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Slim Jim



Založen: 25. 12. 2007
Příspěvky: 978
Bydliště: Praha, Residential district Karlín

PříspěvekZaslal: pá říjen 31, 2008 10:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, dost možná, ale úplně jist si nejsem (mám pocit, že tamata firma neměla internetovou prezentaci...?). Každopádně nějaká taková firma to byla.
_________________
Dříve BX 16 TRS 1987 (zemřel násilnou smrtí ve 180 tis. km)
Později XM 2.0i 1991 Y3, 230 tis. km (na ty léta jezdí skvěle, ale ani tak o něj zloději nestáli;-)
Nyní XM 2.5 TD 1997 Y4, 220 tis. km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sleepy.664



Založen: 24. 03. 2006
Příspěvky: 663
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: pá říjen 31, 2008 10:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

PATaMAT, út březen 25, 2008 5:07 pm napsal:
trubky nové, laciné ....

fa "KARBAN" Šmídova 879/24, 71600 Ostrava-Radvanice
tel: 596 541 810
http://www.volny.cz/firma.karban/brzdpotrubi.html

fa " BEKAS" Petřvald, Klimšova 829
tel: +420 59/654 20 31, mobil: +420 608 82 81 83
http://obchod.mrp.cz/bekas/
http://www.bekas.cz/firma/

obě fyrmy ti udělají potřebnou délku i průměr trubky ....
cena oproti originálu cca 1/4 - 1/3
posílají i na dobírku

Wink

_________________
...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Slim Jim



Založen: 25. 12. 2007
Příspěvky: 978
Bydliště: Praha, Residential district Karlín

PříspěvekZaslal: pá říjen 31, 2008 11:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No jo, tak je to ono... Kdo si to má pamatovat Crying or Very sad . To, co jsem kdysi věděl, a pak zapomněl, by vydalo na celou Encyklopedii Britannicu.
_________________
Dříve BX 16 TRS 1987 (zemřel násilnou smrtí ve 180 tis. km)
Později XM 2.0i 1991 Y3, 230 tis. km (na ty léta jezdí skvěle, ale ani tak o něj zloději nestáli;-)
Nyní XM 2.5 TD 1997 Y4, 220 tis. km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sleepy.664



Založen: 24. 03. 2006
Příspěvky: 663
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: pá říjen 31, 2008 11:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Slim Jim napsal:
No jo, tak je to ono... Kdo si to má pamatovat Crying or Very sad . To, co jsem kdysi věděl, a pak zapomněl, by vydalo na celou Encyklopedii Britannicu.


No, já to náhodou pročítal pár minut před tím, než sem vlez sem. Takže sem si to ještě trochu pamatoval Very Happy
_________________
...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
PATaMAT



Založen: 04. 11. 2006
Příspěvky: 388
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so listopad 01, 2008 1:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Slim Jim napsal:
Zkus pohledat v přípsěvcích PATa a MATa, vím, že někde už doporučoval nějakou firmu, která tyhle trubkohadice vyrábí za požití původních koncovek za zlomek ceny originálního dílu (dal bych sem link, ale už si ani nevzpomínám, jestli to byla XMácká, Xantiácká nebo nějaká úplně jiná část fóra, takže to hledání bude poněkud složitější).


NE, NE, NE ...

Karban, ani bekas nevím o tom , že by dělali "Trubkohadice"
to ste si dali dohromady vicero příspěvků. Dělají trubky ale toto nevim ..

Trubkohadice sem řešil samostatně já osobně, vykostěním trubek z původní hadice a následným znovuzalisováním nové hadice v odborné firmě zabývající se hydraulikou. A to u Xm, Xa, i C5 ...
A na XM 3.0 V6 Y4 , jestli je to hadice k pravé kouli od prostřední koule na spodku, tak ta je dobrá udělat hadici v celku a nechat jen ty koncovky ( nedávat prostřední trubku) . jde to potom líp do auta, a nejlepší je udělat to dělené se šroubením na jednom konci, krásně se to protáhne po nápravnici mezi tím vším co tam soudruzi ve Francii nacpali Wink

u te "podkovy" u čerpadla - regulatoru, to je hadice na servo vede od regulaku do kostky .... vykostit a nechat přelisovat hadici ..
_________________
Plním koule na Citroëny, Smile , v Brně
tel: 602 941 954

POZOR, do 30.8.2009 jsem na dovolené, začínám ordinovat až od 7.9.2009


Naposledy upravil PATaMAT dne so listopad 01, 2008 1:22 pm, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
PATaMAT



Založen: 04. 11. 2006
Příspěvky: 388
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so listopad 01, 2008 1:11 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

origo trubkohad k pravé kouli :


Ta stejná ale upravená - opravená s detailem koncovek :
Tato jezdí na 3V6 u "Hardcora"

_________________
Plním koule na Citroëny, Smile , v Brně
tel: 602 941 954

POZOR, do 30.8.2009 jsem na dovolené, začínám ordinovat až od 7.9.2009
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Sleepy.664



Založen: 24. 03. 2006
Příspěvky: 663
Bydliště: Liberec

PříspěvekZaslal: so listopad 01, 2008 3:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo aha Embarassed Tak to sorry Embarassed
_________________
...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Chachar



Založen: 10. 08. 2007
Příspěvky: 155
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: so listopad 01, 2008 7:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ale v nějakém příspěvku se tu psalo, že LHM klasické hydraulické hadice naleptávalo.
_________________
XM 2,1TD r.v.90
Favorit 136X 93
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Slim Jim



Založen: 25. 12. 2007
Příspěvky: 978
Bydliště: Praha, Residential district Karlín

PříspěvekZaslal: ne listopad 02, 2008 12:22 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Nevím, proč by mělo. Není to než minerální olej, upravený na specifikovanou viskozitu a obarvený na zeleno. Fundovaně by se k tomu asi dovedl vyjádřit P&M, nicméně rozumová úvaha mi říká, že hadici na minerální olej by LHM rozpustit nemělo (i když připouštím, že s LHM už se mi povedlo leccos nečekaného, například jsem zjistil, že z měkčeného PVC, které olejům normálně odolává vcelku se ctí, LHM postupně odplaví všechny modifikátory, čímž ho napřed odbarví a pak promění na novodur Wink ).
_________________
Dříve BX 16 TRS 1987 (zemřel násilnou smrtí ve 180 tis. km)
Později XM 2.0i 1991 Y3, 230 tis. km (na ty léta jezdí skvěle, ale ani tak o něj zloději nestáli;-)
Nyní XM 2.5 TD 1997 Y4, 220 tis. km
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Miloš Timko



Založen: 22. 06. 2005
Příspěvky: 839
Bydliště: Stredni cechy

PříspěvekZaslal: ne listopad 02, 2008 9:04 am    Předmět: Odpovědět s citátem

LHM opravdu pracuje s hadicema. Když se tam neda hadice urcena pro LHM, pak hadice tvrdne, tyri a praska velmi rychle (aspon co mam ja zkusenosti)
_________________
dnes: BX 1.9D '90
historie:
CX 25 GTi automat '89
BX 1.8TD v plne '89
CX 25 TD2 Limousine '89
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Michal Krejbich



Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: ne listopad 02, 2008 9:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj, k té mojí "kapající podkově" - je to ta horní a podle mne se k ní blbě může - nebo si zatím netroufám.... A jeden hodně "lajcký" dotaz: drží ta trubkohadice na nějakých převlešných maticích? Když to povolím, vyteče kapalina z celého systému, dřepne si XM na dorazy? (nerad bych pod tím zůstal). Díky, MK
PATaMAT napsal:
Slim Jim napsal:
Zkus pohledat v přípsěvcích PATa a MATa, vím, že někde už doporučoval nějakou firmu, která tyhle trubkohadice vyrábí za požití původních koncovek za zlomek ceny originálního dílu (dal bych sem link, ale už si ani nevzpomínám, jestli to byla XMácká, Xantiácká nebo nějaká úplně jiná část fóra, takže to hledání bude poněkud složitější).


NE, NE, NE ...

Karban, ani bekas nevím o tom , že by dělali "Trubkohadice"
to ste si dali dohromady vicero příspěvků. Dělají trubky ale toto nevim ..

Trubkohadice sem řešil samostatně já osobně, vykostěním trubek z původní hadice a následným znovuzalisováním nové hadice v odborné firmě zabývající se hydraulikou. A to u Xm, Xa, i C5 ...
A na XM 3.0 V6 Y4 , jestli je to hadice k pravé kouli od prostřední koule na spodku, tak ta je dobrá udělat hadici v celku a nechat jen ty koncovky ( nedávat prostřední trubku) . jde to potom líp do auta, a nejlepší je udělat to dělené se šroubením na jednom konci, krásně se to protáhne po nápravnici mezi tím vším co tam soudruzi ve Francii nacpali Wink

u te "podkovy" u čerpadla - regulatoru, to je hadice na servo vede od regulaku do kostky .... vykostit a nechat přelisovat hadici ..

_________________
XM 3.0 V6 Y4 Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jk



Založen: 23. 06. 2005
Příspěvky: 634
Bydliště: Vysočina

PříspěvekZaslal: ne listopad 02, 2008 9:51 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Michal Krejbich napsal:
Ahoj, k té mojí "kapající podkově" - je to ta horní a podle mne se k ní blbě může - nebo si zatím netroufám.... A jeden hodně "lajcký" dotaz: drží ta trubkohadice na nějakých převlešných maticích? Když to povolím, vyteče kapalina z celého systému, dřepne si XM na dorazy? (nerad bych pod tím zůstal). Díky, MK

Osobně bych nevlezl pod auto bez podložení špalkama ani kdybych měnil jen vracečku k nádrži. Jestli pod to polezeš tak si to proboha něčím zajisti ať to na tebe nemůže padnout.
_________________
'99 X2 HDI 109k Exclusive. Hydractive II + komfort od I.F.H.S.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PATaMAT



Založen: 04. 11. 2006
Příspěvky: 388
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne listopad 02, 2008 10:02 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

tak sem prohledal soukromé smetiště a našel zbytek ORIGO trubkohada z Xm.
Je na tom napsáno SAE 100 R2AT
Je to normální hadice pro hydaulické oleje Wink

Na opravy používám hadice "MANULI"

Substrate: OIL RESISTANT SYNTHETIC RUBBER
Reinforcement: TWO HIGH TENSILE STEEL BRAIDS
Cover: ENVIRONMENT RESISTANT SYNTHETI C RUBBER
Applicable Specs:
EN 853 2SN
MANULI RUBBER INDUST
ISO 1436-1 2SN/R2AT
SAE 100 R2AT

Neni hadice jako hadice, je potřeba se zeptat u odborníků,
jinak v C5 jsou použity hadice od
MANULI RUBBER INDUSTRIES S.p.A. Wink
_________________
Plním koule na Citroëny, Smile , v Brně
tel: 602 941 954

POZOR, do 30.8.2009 jsem na dovolené, začínám ordinovat až od 7.9.2009
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
PATaMAT



Založen: 04. 11. 2006
Příspěvky: 388
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne listopad 02, 2008 10:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Michal Krejbich

DÁT AUTO NAHORU (hydaulikou , heverem, jak to jde ...), PODLOŽIT ŠPALKAMA , ODTLAKOVAT SYSTÉM (do nejnižší servisní polohy) , povolit odvzdušňovák u centrálky Exclamation

Pak teprve do toho vrtej Idea

Drží to na uchytech, po celé délce jich je několik.
_________________
Plním koule na Citroëny, Smile , v Brně
tel: 602 941 954

POZOR, do 30.8.2009 jsem na dovolené, začínám ordinovat až od 7.9.2009
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Kendy



Založen: 12. 07. 2005
Příspěvky: 822
Bydliště: Beroun

PříspěvekZaslal: ne listopad 02, 2008 10:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Slim Jim napsal:
Nevím, proč by mělo. Není to než minerální olej, upravený na specifikovanou viskozitu a obarvený na zeleno. Fundovaně by se k tomu asi dovedl vyjádřit P&M, nicméně rozumová úvaha mi říká, že hadici na minerální olej by LHM rozpustit nemělo (i když připouštím, že s LHM už se mi povedlo leccos nečekaného, například jsem zjistil, že z měkčeného PVC, které olejům normálně odolává vcelku se ctí, LHM postupně odplaví všechny modifikátory, čímž ho napřed odbarví a pak promění na novodur Wink ).



Standardní mPVC olejům a obecně ropným produktům rozhodně neodolává. Znám jen jeden druh mPVC, který to umí a rozhodně se nedá "jen tak" koupit. Ropným produktům odolává např. TPO, HDP a jiné.....
_________________
Smraďoch 2.1TD Musketier styling, powered by VTG Garrett GT17 49VA, r.v.93, ATS Epsilon 8J ET40 R17, plná palba kromě vyhřívání zadků, bixenony...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Michal Krejbich



Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: út listopad 04, 2008 12:17 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Díky všem za typy a rady. Na nějakou opravu to asi nevypadá, protože jestli jsem viděl dobře, teče to v tom "pertlu" mezi trubkou a hadicí.. Confused MK.
PATaMAT napsal:
tak sem prohledal soukromé smetiště a našel zbytek ORIGO trubkohada z Xm.
Je na tom napsáno SAE 100 R2AT
Je to normální hadice pro hydaulické oleje Wink

Na opravy používám hadice "MANULI"

Substrate: OIL RESISTANT SYNTHETIC RUBBER
Reinforcement: TWO HIGH TENSILE STEEL BRAIDS
Cover: ENVIRONMENT RESISTANT SYNTHETI C RUBBER
Applicable Specs:
EN 853 2SN
MANULI RUBBER INDUST
ISO 1436-1 2SN/R2AT
SAE 100 R2AT

Neni hadice jako hadice, je potřeba se zeptat u odborníků,
jinak v C5 jsou použity hadice od
MANULI RUBBER INDUSTRIES S.p.A. Wink

_________________
XM 3.0 V6 Y4 Break
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PATaMAT



Založen: 04. 11. 2006
Příspěvky: 388
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út listopad 04, 2008 8:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Michal Krejbich napsal:
Díky všem za typy a rady. Na nějakou opravu to asi nevypadá, protože jestli jsem viděl dobře, teče to v tom "pertlu" mezi trubkou a hadicí.. Confused MK.


no pravě ... tak se to vykuchá a nechá přelisovat ty trubky novou hadicí v celku Wink
_________________
Plním koule na Citroëny, Smile , v Brně
tel: 602 941 954

POZOR, do 30.8.2009 jsem na dovolené, začínám ordinovat až od 7.9.2009
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail MSN Messenger
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvky   Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra Fórum stránek Citroëny.cz od 21.6.05 do 9.2009 -> Citroën XM, XM Break Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group