Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Branuv Kaktusik - Citroen plny prekvapeni




Právě je úte 25. zář 2018 12:05:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 14. zář 2018 20:00:21 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 121
Verím, že sa tešiš z auta, ale nerieš drobnosti...olej meriame cca 15 min po jazde aby bol zohriaty, tak aby potom stekol a na rovine. Máš ho nové, tak verím, že ho tam máš toľko koľko máš mať, hoci s pneu si obstál zaujímavo....inak motor, hlavne miesto turba mám aj 3 hodiny po jazde pekne teplé, tak pozor na nejaké zvieratko, mne už boli na návšteve

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 14. zář 2018 22:08:19 
Offline

Registrován: pát 03. srp 2018 21:53:39
Příspěvky: 12
Zdravim
To je zvyk zo stareho auta dolievat olej a sledovat kvapaliny.
U novych aut sa ludia stazuju ze im do oleja pribuda benzin nakolko sa nestihne vyparit pri kratkych trasach.Zrovna turbo trojvalce.
To miesto v blizkosti turba je niekde z vrchnej strany motora? Mozno by pomohol kryt motora zo spodu. Minimalne by aspon nestrielali kamene do motorovej casti napr na remenice. V teste jedneho auta v SM ukazovali ze po roku su ryhy od kamienkov na remeniciach agregatov z dovodu chybajucej ochrany motora.
Na starom aute mi spavali macky na motore pod kapotou.

_________________
Citroen C4 Cactus, 81kW, 6.stup.manual, aut. klima, feel edition
Hyundai Accent


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 15. zář 2018 5:37:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2499
Bydliště: Ústí nad Labem
Stěžují si ti,co jezdí s podtočeným motorem. :D Prostě nelze jezdit po městě 50 na čtyřku,jak radí PP,je o kravina. :evil: Jinak netuším,jak by mohl kryt motoru ovlivnit chlazení motoru,spíše by ji zvýšil nebo se pletu? :D Já samozřejmě kryt mám,ale má v sobě otvory,právě pro lepší cirkulaci vzduchu.A že je motor teplý i po určitou dobu po zastavení není nic divného,máš katalyzátor hned na motoru,bo výfukové svody jsou integrované do hlavy válců.Kontrola kapalin je samozřejmě dobrá věc,jen ji není potřeba dělat před nebo po každé jízdě. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 16. zář 2018 0:03:22 
Offline

Registrován: pát 03. srp 2018 21:53:39
Příspěvky: 12
Nazdar
Kryt som myslel ako ochranu pred mackami. Urcite ovplyvni aj teplotu motoru k horsiemu.
Na sucasnom cactuse nie je ziadny kryt. To sa uz setri aj na plastoch.
Ako pricinu riedenia oleja benzinom skor ukazuju na riedky olej ktory sa predepisuje do sucasnych turbo motorov.
Na starom aute mierka bola jednoznacna. Bolo videt kolko je pripadne cez. Ziadna zatka.
U sucasneho auta je tam taka zatka-stupel nad prvym skrutom plieska. Olej bol az po zatku. Ked som meral na velmi miernom svahu tak bol na max. Kolko je prepocet cm mierky na litre oleja? 0.2 l na 1cm?
Ten olej ma az tak netrapi, skor sa snazim naucit narabat s pedalmi aby som mal rozjazd bez cukania.

tak zatial...

_________________
Citroen C4 Cactus, 81kW, 6.stup.manual, aut. klima, feel edition
Hyundai Accent


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 16. zář 2018 7:08:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2499
Bydliště: Ústí nad Labem
Zaměř se spíš na včasnou výměnu oleje v záběhu,určitě se to vyplatí. ;) Jak jsem postupoval u bodliny já si můžeš přečíst tady. :D
http://forum.citroeny.cz/viewtopic.php?f=146&t=9988 Co se týče spodního krytu,tak je možné,že FEEL je bez krytu SHINE s krytem. :idea:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 16. zář 2018 20:45:02 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 121
Keď máš peniaze navyše, tak si kúp ochrany kryt, určite niekedy pomôže, napr. v zime, rýchlejšie sa ti ohreje motor...inak, za mojich 67 tis km za 2 a pol roka som si nevšimol žiaden úbytok oleja, hlavne taký externý ako na svokrovej Fabia 1.2 tsi 63 kw kde mu za cca 5 tis km som dolial liter olej...ale za kontrolu nič nedáš a srdce na pokojičku

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 16. zář 2018 22:19:31 
Offline

Registrován: pát 03. srp 2018 21:53:39
Příspěvky: 12
Nazdar
Nejake piliny zo zabehu by mohol zachytit olejovy filter. Alebo su to mikrocastice a filter je na hrube necistoty? Na starom aute tam bola vymena oleja v zabehu priamo v servise prikazana. Ale to bolo 14 rokov dozadu.
Co ma prekvapilo ze rozvodovy remen je macany olejom. V najnovsom sm pisali o ecobooste a rozvod. remenoch. Iba doporuceny olej nenaleptaval remen. Inak hrozi poskodenie remena. To uz je cela veda okolo naplni.
Dalej pisali o jednom aute ako vplyvom emisi sa menila dynamika. V roku 2017 jazdilo najlepsie. V roku 2018 uz bolo uskrtene ale este bez filtra GPF. Najnovsie pribudol filter co umoznilo konstrukterom vratit vykon spat. Takze mat filter v aute nemusi byt az taky problem.
Moze prosim niekto zverejnit clanok z SM23 o puretech motore? To by som si rad precital ale zrovna toto cislo mi uslo.

Tak zatial...

_________________
Citroen C4 Cactus, 81kW, 6.stup.manual, aut. klima, feel edition
Hyundai Accent


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz