Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - chýba nadrzka na vodu




Právě je pon 21. říj 2019 13:14:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: chýba nadrzka na vodu
PříspěvekNapsal: ned 15. dub 2012 10:17:20 
Offline

Registrován: čtv 22. bře 2012 14:24:41
Příspěvky: 15
zdravim.nedavno som kupil xantiu 1 s motorom 2.0 8 ventil.vcera som pozeral obrazky na nete a kazda takato xantia ma normalnu klasicku nadrzku s mierkou na dolievanie.ja tam mam len ciernu expanzku za pravim svetlom v ktorej sa mi neda sledovat hladina vody.ten motor bol zrejme meneny tak ktovie ako je to vsetko pozapajane.aj otacky mi hapruju ale to je uz ina tema.vcera som to odfotil tak to sem dako pridam. teda ak ma niekto takyto motor tak by mohol spravit dake foto aby som vedel ako to zapojit.nadrzku by som zohnal.
Obrázek


Přílohy:
2012-04-14 19.44.24.jpg [178.85 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chýba nadrzka na vodu
PříspěvekNapsal: pon 16. dub 2012 7:24:11 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 8:00:05
Příspěvky: 22
Bydliště: Břasy
Ahoj,
podle mě se jedná o normální umístění nádržky. Kromě třílitru je u benzínových za pravým světlem. Koukni do návodu k obsluze. Na chod motoru určitě místo, kde náržka je, vliv nemá. To co máš v kroužku na obrázku je součást klimatizace, ale to asi víš.
Pro měření hladiny kapaliny je pod víčkem taková děravá plastová trubka se dnem, maximální hladina je na vrcholu jejího zářazu, minimum je na jejím dně. Myslím, že měnit nádržku je naprosto zbytečné. Při kolísání otáček se radši zaměř na krokový motor ;)

Jirka

_________________
Xantia 1.8 16V, 2000
C5 2.2HDi, 01/2004


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chýba nadrzka na vodu
PříspěvekNapsal: pon 16. dub 2012 8:34:51 
Offline

Registrován: stř 16. pro 2009 20:23:12
Příspěvky: 30
Tvůj obrázek je mi velice povědomý. Motor RFX, že?

Je to tak. To v kroužku je vysoušeč klimatizace. V skleněném okénku, při zapnuté klimatizaci vidíš cirkulující náplň. V okénku naproti snímači je jakási "hmota-píseček". Když je modrý, je vysoušeč vyčerpán (naabsorboval co mohl) a zralý na výměnu (cca 1200,-Kč).

Expanzní nádržku máš tam co já. Ale já mám i víčko. :-) Když odvíčkuješ, je v hrdle vložen zelenkavý plast ve tvaru pozvolného kuželu. Ten má ve stěnách obdélníkové otvory. Uprostřed jeho výšky (nebo spíše hloubky) je nepřerušená = plná čaást. Tam by se měla pohybovat hladina chladicí kapaliny.

_________________
ex Xantia 2.0i RFX / Grand Cherokee 2,7CRD 2004 Limited


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chýba nadrzka na vodu
PříspěvekNapsal: pon 16. dub 2012 15:14:55 
Offline

Registrován: čtv 22. bře 2012 14:24:41
Příspěvky: 15
zeturek:dik.ukludnil si ma.lebo aj v manuale na obrazkoch tam su normalne nadržky ale ked niesom sam co to ma takto tak som rad :) dik

Jarda K: tieto veci su mi jasne.klima je v kružku preto lebo na obrazku z knižky tam bola nadržka.a vičko mam aj ja :) len som dolieval vodu a pri foteni som ho tam zabudol dat.a ano.rfx to je.este skusim pozret ten krokovy motorcek.aj ked neviem velmi o co ide ale nastudujem si to a pustim sa do toho.ono to zdochne len občas ked je motor zohriaty.vzduchove hadice derave niesu tak už len hladat.predvcerom som dokoncil pretesnenie serva ( dufam že uspesne) tak sa mi teraz nechce s tym robit nic lebo mam po rukach same modriny a boli ma cele telo :) ale zajtra to pozrem teda.diky za rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chýba nadrzka na vodu
PříspěvekNapsal: čtv 19. dub 2012 15:39:48 
Offline

Registrován: stř 16. pro 2009 20:23:12
Příspěvky: 30
Krokový motorek:
Je to díl (připojený konektorem) vlevo (pohled na tu fotku) na duralovém díle, na kterén končí / začíná táhlo plynu. Povolíš motex-pásku vedení vzduchu na straně plynové přípusti a naproti u vzduchového filtru. Odpojíš konektory od celé duralové přípusti. Budou, myslím, tři: Od snímače škrticí klapky, od vyhřívání (ten žlutý blbinec) a od, právě toho, krokového motorku. Celá plynová přípusť drží na scím potrubí třemi imbusy. V plastovém sání jsou zalité vložky = povoluj bez obav - nic neztratíš. Dvě gumové hadičky stáhneš. Na čištění - rozpuštění karbonu používám Konkor. Rozeberu celou přípusť a nejen krokový motorek, ale i všechny kanálky proplachuji a hadříkem čistím.
Na poprvé to bude dosti rychta. Ale když se to dělá jednou za rok, je to rychlovka a můžeš se na auto spolehnout.
Budeš míti i dobrý přístup ke vstřikům. Doporučuji stáhnout konrktory a Konkorem prostříknout také. Vlastně, když jsem pod kapotou, tak narazím-li na jakýkoli konektor, který jsem dlouho nečistil, neváhám a rozpojím, vypláchnu a zapojím. Vrací se mi to na neexistenci problémů s elektrikou.
Lepší dát tomu 2-3 hodiny prevence doma, než hledat závadu někde v dešti u silnice.....
Opětovného zapojení konektorů se neboj, není jak se splést = je to ještě vcelku přehledně a poctivě dělané auto.

_________________
ex Xantia 2.0i RFX / Grand Cherokee 2,7CRD 2004 Limited


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz